Meteen naar de content

Voor 23.59 besteld = volgende werkdag gratis in huis

Veelgestelde vragen

FAQ

Helaas kan het zijn dat uw favoriete product is uitverkocht. Om op de hoogte te worden gehouden wanneer het product weer op voorraad is, kunt u mailen naar info@ayekids.nl. Als het product weer op voorraad is, krijgt u als eerste bericht. Als u vragen heeft over of en wanneer het product weer op voorraad is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. De openingstijden van onze klantenservice zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00.

Contact: Email: info@ayekids.nl

Bellen: 073 209 16 01

De kortingscode of Gift Card kan gebruikt worden op de betaalpagina. Vul uw code in op de betaalpagina en ontvang direct de korting op uw orderbedrag. U kunt één kortingscode of Gift Card per bestelling gebruiken.

Wij leveren wereldwijd AyeKids bestellingen worden verzonden met DHL, PostNL of UPS.

Nederland/België -Levertijd: 1 werkdag - Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Nederland/België - Gratis 

Zodra uw pakket is verzonden sturen wij u een e-mail met een Track en Trace. Hier kunt u de status van uw bestelling zien en indien nodig de bezorgdienst van aanvullende instructies voorzien.

Heeft u uw bestelling niet ontvangen? Dat is vervelend! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt uw bestelling verzonden. Hier ontvangt u een mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk? Neem dan contact met ons op via info@ayekids.nl

Neem dan contact met ons op via info@ayekids.nl . Een van onze klantenservicemedewerkers zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk met een oplossing komen.

Het ruilen of retourneren van een bestelling is heel eenvoudig, dit kan in 3 stappen. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail naar info@ayekids.nl waarin u aangeeft dat u één of meerdere producten wilt ruilen. Registreer uw retourzending met de link die u van de klantenservice heeft ontvangen en bevestig het verzendlabel aan het pakket. Lever uw pakket in bij de vervoerder van uw keuze. Uw retourzending wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn verwerkt. U ontvangt hierover een e-mail.

Ja, voor Nederland & België is retourneren gratis. Voor bestellingen uit andere landen worden de kosten van de retourzending niet vergoed door AyeKids.

Als u bij het aanmelden van uw retour aangeeft dat u een product wilt ruilen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat uw ruiling binnen enkele dagen is afgerond.

Vraag onze klantendienst naar de mogelijkheden. Wij zullen u een update geven over wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retourzending al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, dan nemen wij contact met u op en zoeken samen met u naar een oplossing.

Uw bestelnummer vindt u in de bevestigingsmail die u na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen. Dit is een code van vijf cijfers. Indien u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, zal onze klantendienst u graag verder helpen.

Helaas komt het soms voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen wij dit graag met u op. Stuur een bericht naar info@ayekids.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u meedenken om tot een oplossing te komen.

Denk eraan dat u uw retourzending binnen de periode van 30 dagen vóór het verstrijken van de retourtermijn aanlevert. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden wij u de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u bij uw retourzending ontvangt, kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houdt u er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren. De artikelen moeten in een onbeschadigde en ongebruikte toestand staat aan ons worden geretourneerd, geschikt voor wederverkoop met de labels er nog aan. Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland & Belgie worden niet vergoed.

Gratis verzending

Voor 23.59 besteld is volgende werkdag gratis in huis.

Niet goed? Geld terug!

Retourneren kan binnen 30 dagen na je aankoop.

Veilig achteraf betalen

Betaal veilig en achteraf met Klarna.

Contact

Onze specialisten helpen je graag verder.